你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
感覺想好似唔想請我咁... 嗚...t^t 如果唔請我就慘啦... 無錢開飯啦-v- 老母又要無返工又要唔俾錢我... 希望佢請我啦-v- 今日我都唔知自己做過d咩-.- 仲未好番呀-v- 仲病緊呀>3< 唔知呀>3< 無野打啦今日=.= 都唔知有咩好打 今日都無野做-.-