你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉=.= 又 俾 人 係 咁 9 罵=.= 都 唔 知 咩 屋 企 人 黎=.= 自 從 一 個 人 住 之 後 次 次 見 屋 企 人 都 俾 人 罵... 魚~.~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ msn 唔 知 發 生 咩 事=.= 見 唔 到 有 人 上 線=.= 但 係 又 有 人 add 到 我 wor=.= 吹 漲=.= ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 唉...