你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
差 唔 多 已 經 無 左 上 網 成 星 期 啦.. 差 唔 多 日 日 係 屋 企 玩 nds 或 者 psp=.= 我 就 快 悶 瓜 既 啦.. 唉=.= 今 日 去 左 屋 企 人 到 先 有 得 用 電 腦 真 係 好 慘 喵~.~