你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今 日 好 似 傻 左.. 係 到 整 野 食 又 食 雪 糕=.= 食 完 雪 糕 又 再 食 .. 係 咁 食 雪 糕=.= 又 食 水 果 之 類.. 唔 知 發 生 咩 事-v- 仲 知 一 句 講 哂 係 咁 食 雪 糕=.=