你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
落 鬼 左 網 吧 打 左 3 粒 鍾 機=v= 唔 錯 唔 錯-v- 今 日 返 工 都 算 ok 啦=.= 講 左 星 期 6 日 唔 返 聽 日 要 返=.= 灰.. 放 工 拎 撚 左 勁 多 野 食 返 屋 企 食=.= 仲 要 俾 我 炸 撚 完 先 拎-v- 呵 呵 咁 樣 食 落 去=.= 落 有 1 日 真 係 肥...