你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴 日 放 假=.= 本 身 都 係 今 日 放 假 既=.= 但 係 唔 洗 出 去 玩=.= 所 以 今 日 同 佢 地 講 左 返 工=.= 返 4 點 放 11 點 左 右~.~ 我 都 係 岩 岩 起 身=.= 仲 以 為 訓 過 龍=.= 換 完 衫 飛 左 過 去 寶 林 拎 提 款 卡=.= 之 後 坐 地 鐵 返 左 屋 企=.= 仲 有 成 粒 鍾=.= 係 咁 我 訓 多 陣 先 啦 囧=.= 唔 知 今 日 有 咩 做 呢=.=