你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
聽 日 返 工-v- 唔 想 番..~.~ 聽 日 返 5 點~.~ 未 返 工 之 前 應 該 會 去 銀 行 拎 錢 先-v- 同 個 fd 去 拎 錢-.- 但 係 呢.. 我 無 諗 過 拎 d 錢 出 黎 有 咩 做=.= 嘿 嘿-v- 喵~.~