你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
嘿 嘿=.= 依 排 玩 緊 野-v- 等 等 終 於 有 工 返 啦-v- 返 6 點 半=.= 慘 囉-v- 心 諗=.= 我 有 d 已 經 唔 想 齊 車=.= 好 悶 丫-v- 依 幾 日 走 佬 我 地 成 班=.= 原 因 好 少 事-v- 我 都 好 耐 無 上 qz 啦=.= 都 有 3 個 月 已 經 無 左 上 網... 唉~.~ 好 彩 6 月 頭 幾 日 開 番 上 網-v- 嘿 嘿