你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
狂 買 雪 糕 食-v- 不 過 食 得 多 好 驚 肥>3< 不 過 算 啦=v= 我 都 食 唔 肥 果 d 人 黎 既 -v- 就 快 出 (良) 啦-v- 第 1 時 間 收 番 我 想 玩 番 單 車 先-v- 我 返 工 既 原 因 都 係 收 車=.= 等 老 母 俾 得 錢 黎 都 等自 己 收 左 先 啦 不 如-v- 嘿 嘿 雪 糕 丫-v- 唔 傾 啦-v- 我 要 搵 下 有 冇 雪 糕 食 係 屋 企-v- 加 多 一 句 琴 日 仆 左 5 次 街-.-