你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
小 貓-v- 我 跟 左 人 (玩 下)-v- 其 實 我 無 諗 過 跟 人=.= 但 算 啦-v- 第 1 日 跟 都 已 經 俾 大 佬 叫 左 去 食 飯 見 下 d 大 wor-v- 好 想 好 想 快 d 改 完 部 車 出 番 黎 玩 丫... 我 等 左 咁 耐 ... 當 初 唔 係 少 少 事 我 就 唔 會 無 得 踩 車.. 依 家 一 個 人 住 唔 理 丫=.=