你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日成班人上哂黎-.- 我12點訓 1點就俾人嘈醒 都痴撚線-.- 你老味 訓陣教姐 都唔俾 唉-3- 之後某幾個fd黎左 傾下計 玩下 我同細細粒係咁話佢死蠢 超好玩 但係-.- 講完死蠢e句野 係咁俾人打- - 唔係打傷口 就踢人-.- 超無奈 屋企既電話俾人cut哂-.- 手提爆埋分鐘 唉-.- 真係無人搵到我-.- 呵呵 有既-3- 上黎我屋企搵我囉- -