你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今朝9點先訓教-3- 訓到6點左右起左身-.- 之後細細粒同東仔佢地上左黎-.- 拎左飯俾我食-3- 之後9點左右走哂-.- 10點左右媽同爸上左黎-3- 之後-.- 撞到隻手搞到流血 痛撚到我仆街-.- 以家仲痛緊 囧-.-