你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好似今朝9點幾先訓著-3- 之後係咁俾人軍炸手提-.- 12點幾訓到-3- 一起身就狂咳咳咳-3- 咳死我呀-3- 2個fd黎左-3- 我同佢地玩左一陣-3- 玩到4點半左右-3- 訓訓訓-3- 訓到11點半左右-3- 又咳咳咳-3- 好彩老婆今日無黎-3- 如果唔係-.- 俾佢逼食藥都似-3- 咳咳咳-3- 我退左燒呀-3- 但係仲有咳咳咳-.- 笨笨最愛lulu