你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
屌你老母-.- 人病我病-.- 我病撚到7彩-.- 發燒同感冒 安仔都好似病左-.- 佢發燒-3- 媽的-3- 好辛苦呀-3- 今日好多人黎左我屋企呀-3- 全部都係同一閒學校-.- 得我唔係囉 灰哂-.- 熱到我呀-3- 老母又話今日俾錢我-.- 俾條毛咩-3- 又話大前日俾 點知講左今日俾 之後又講後日俾-.- 吹漲... 好病呀>.<