你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日死仔包成6點幾上左黎-.- 之後打機傾計食煙 好似10點幾訓著了-3- 之後-.- 我聽到有其他人既聲 唔理 訓教-3- 訓到3點幾左右 兔仔上左黎@.@ 哈哈-3- 我最鍾意就係兔仔@.@ 之後我都係訓教-.- 佢話我發燒wow 打死我都唔信@.@ 等等...... 之後-.- 多得公主 唔講呀-.-