你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
10點幾既時間-3- 今朝同個fd嘈交-3- 同佢傾掂數之後上左黎-3- 老婆睇住我食藥-3- 食完之後我都開始眼訓啦-3- 訓訓訓-3- 老婆同個fd上左黎都唔知-.- 陪都陪唔到佢-3- 實在太眼訓啦-3- 訓訓訓-3- 佢地走果時我都送唔到佢返屋企-3- 之後我又訓訓訓-.- 訓到9點幾-3- 起一起身食飯-3- 食完飯之後再訓訓訓-3- 訓到2-3點 子圖上左黎-3- 我食左一杯雪糕 之後又訓訓訓-.- 訓到6點起左身-3- 我都訓左好多個鍾啦-3- 笨笨永遠最愛lulu(老婆)