你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我仲未退燒呀 但係我好嬲我老母囉 手提cut左我條線 算啦 我都唔理 佢連屋企電話都cut撚埋 我點同d fd打機呀??? 無撚病呀 條友 有撚種cut埋我電腦條上網線啦 on撚9 有依種老母好撚過無呀 我唔會再上qz打bg既啦 有咩事既話 msn搵我啦 有可能我聽日連上網線都俾人cut埋呀 到時真係開撚心呀 無人會搵到我 係咁先啦 再見啦 我會令自己一直病落去 我唔會再理我身體是點樣 我唔希望你會原諒我 對唔住呀...佩佩