你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
天氣真係凍-.- 俾人逼打qz 真係慘-.- 大家著多件衫呀-3- 好凍因為-3- 我退左燒呀 但係又發番燒了-3- 但係呢-3- 我又感冒-3- 真係煩-3- 唔係幾想打-.- 算啦-.- 11oC呀-3- 大家小心凍親呀-3- 傻小鴨會一直陪住你