你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
安仔同頭盔今日1點幾黎左-3- 之後3點幾出左去頭盔返學-3- 安仔就話6點左右返-.- 到左以家都未返-3- 話9點返黎wow-.- 又叫人洗米 煮埋飯都未番黎- - 老母打黎過 聽日7-8點叫我過去-3- 好似拎得果2-3百蚊 過3日再俾我- - -3- 好肚餓呀-.- 幾時返黎呀...