你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
無野做呀-.- 神早流流聰叫我拎食物合俾佢-.- 叫我後門俾佢-.- 我直接入埋學校俾佢-.- 到到放學-3- lucky姐 叫我過去接佢-3- 接完佢 又唔知有咩做-.- 行黎行去 去阿婆拎錢-3- 買煙@.@ 夜晚果d廢事講啦=.=