你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴日放左n年前既手機-3- 今日放埋部psp-3- 手機就2舊幾psp就4舊幾 唉=3= 咁就無鬼哂d野啦-.- 感覺想 好似失去左1d野... 唔知幾時先會有番部psp呢... 睇黎都有排啦-.- 11月果部新psp 有撚用咩-.- 用m2卡 on撚9- -