你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
聰仔-3- 今日11點幾過左黎-.- 明明訓緊教呀-.- 好地地又俾人嘈醒左-.- 無奈-.- 成日都咁q早黎嘈醒我-.- 一嘈醒我就訓唔番 點計先 死仔聰-3- 聽日星期一呀-3- 好似做左聰個老豆咁-.- 送飯俾佢食-.- 訓教@.@ 訓多陣先-.- 哈哈= =