你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉.... 唔想返學-.- 唔知點解... 成日要媽幫我請假-.- 希望快d到1月啦-3- 到時唔洗辛苦老媽啦-.- 1月 我可以轉學校嗎-.- 我等左好耐 一直... gigi 話1月會幫我搵學校嗎.. 唔係個死仔 唔係e間學校... 我一早讀緊-.- 唉