你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉... 結果還是1樣 真係升唔到-3- 不過好得意-3- 佢唔係留我去1e班-3- 留左我去1d班=.= 我實1星期先返得果1日-3- 睇下點啦=.= 食完煙先返學都未遲@.@ 唉- - 都係灰-3- 升唔到-3- 唉=.= 我返學校睇完成績之後知道升唔到-3- 係屋企足足訓左3日=.=