你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
仲未知道成績呀-3- 聽日返學校睇-3- 你地估下升唔升到-3-? 我就覺得升唔到啦-3- 好眼訓=.= 成日同班fd打機 打到天光 又要無得訓教... 灰-3- 一向都無心機讀書既人又點會升啦-3- 好想快d有520食呀-3- 520香港好似有得買 聽我媽講-3-