你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴日我同細偉訓左教 因為好似打牌-.- 大雄都係到-3- 我起身既時間好似係11點幾-.- 細偉仲訓緊-.- 之後我起身打左陣機 等聰聰黎-3- 聰黎到 我就去左沖涼 沖完叫細偉起身, 我媽過緊黎嗎-3- 打左2場牌之後就出左去啦 去石澳 游水同bbq-3- 玩足成日 但係超悶-.- 因為我都係唔識游水 唔算唔識既-.- 自己一個游黎游去囉-.- 今日 終於係最後一日返學啦 悶撚到爆-.- 係咁唔返啦-3-