你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉... 我第一次咁唔開心... 岩岩同個fd打機...打打下嘈交... 依家同個fd 絕交... 我第一次同佢絕交囉... 包煙有十飛一次過... 已經比我食哂啦... 真係好唔開心囉... 我唔知想點.. 好亂囉... 我唔知點做囉... 諗唔到野呀... 我係唔係應該同所以人絕哂交 我先開心??? 烽,豬仔,明明,所以fd 我應該會有一排唔會同你地講野... 比我靜下... 我個心好亂呀... 救命