你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉!!... 係搬屋姐 都搬左2過幾星期啦.. 點解...汁屋到以家都未汁完..! 有冇搞錯呀.. 日日汁屋無教好訓.. 就快累死啦 好撚僧搬屋.. 不過等多年又要再搬 又要汁.. 開始唔鍾意搬屋 唉.. 琴日星期日 汁屋 整野.. 汁撚到今朝早8點幾先訓..學都無返 打死我都唔會再汁-.- 足足汁左2星期 二個字 (想死) 係wo-3- 我轉左電話號碼 相信有d fd係無既-3- 67690623 再過多一排我會再轉^.<