你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
問大家一d野-3- 你地有冇諗過唔讀書會做咩? 你會出去返工啦? 你會係屋企打機? 你會出街玩? 定係係屋企訓教?日日都訓-3-? 我已經諗過既啦-3- 今年好明顯係讀唔到書既啦-3- 我係時間出去返工既啦-3- 仲想係屋企打機-3- 唉-3- 讀書好明顯係辛苦過返工啦-3-