琴日6點幾出左去我媽果邊玩-3-
入到媽果邊 當然第一時間搵酒飲-3-
比左紅酒加可樂我飲-3- 飲左唔係好多就喵左-3-
之後我起身好似有人送左我番屋企-3-
上左msn 好似係到亂同人講野-3-
直到今朝早8點幾都未訓教-3-
子圖msn add我 條衰仔係網吧到打機-.-
之後我叫佢上黎我屋企 佢話係網吧開左3粒鍾wo
係網吧打機點解唔上黎打機 真係好笑-3- 網吧要比錢-3-
但係你上黎唔洗比錢wo-3-
我沖左個涼落左去網唬到搵佢 係到玩緊賽車-.-
吹漲-3- 係佢後面企左一陣 先知我係到-3- 呵呵...
去左買野食 之後番左屋企玩-.-
玩世界大戰-.- 都幾好玩 係到打黎打去 踢黎踢去-.-
我連踢中佢弟弟幾下-3- 笑死我-.- 呵-3-
佢岩岩走左 我先上黎打qooza 因為諗住訓教 我先打-3-
希望你明白~~我係認真既啦-3-
某某人^.<
|