你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唉... 訓醒之後就係返學既第1日呀=.= 我連書單都無 書都唔知買咩=.= 點算好呢-3-? 唉=.= 好唔想返學囉-3- 實返1日放幾日假-3- 我唔信我今年會返足-3- 最僧返學 唉~~ 希望快d再1次放假啦-.-