你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我係退左學-.- 但係-.- 聰仔叫我送飯比佢食同佢條女-.- 好似無啦啦做左佢老豆咁樣-.- 唉... 無哂錢啦-3- 老媽比左1千$我-.- 叫我用住3星期先 佢無錢-.- 點知1星期都未到 就無哂錢... 搞掂我聽日要煮野食送俾聰食- -