你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
唔掂唔掂 我真係就快悶死呀-.- 琴日聰俾人罰到7點幾-.- 日日咁樣係屋企到過-.- 老媽叫我去返工wow-.- 返咩工啦-.- 仲悶-.- 我明點解唔俾我退學呀-.- 當初 不過 打死我都唔肯返學-3- 哼-3-