你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我就快悶死啦-.- 日日係屋企 唔係打機就睇電視 唔係睇電視我就訓教-.- 退左學 1星期左右 我悶到7彩-.- 點頂到1月呀-.- 唉-.- 聰仔@.@ 不如你陪我一齊退學啦-3- 咁樣我就唔悶既啦-3- 等等6點去拎錢 之後買煙仔-3- 3-4日無食煙啦-3- 想食-3-