你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
終於發生左 我真係忘記左msn個密碼... 我已經搵左2粒幾鍾.... 最後我已經放棄了-3- 我諗我應該唔會再轉msn同開msn 到時有咩事你地打我手提-3- 提一提大家我9月9號轉電話號碼-3- 今日仲有一單野發生-3- 算啦 我都係唔講啦