你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
俾人嘈醒左-3- 聰打緊機 頭盔同安仔係到睇緊四仔-.- 我好似睇左1眼已經訓番-3- 佢地出門口果時我就醒左-3- 之後打機 傾msn 子圖黎左@.@ 有煙仔-3- 峰黎埋-3- 之後-3- 圖俾老母叫番去屋企(笑 唔俾出街wow有人@.@) 安仔 頭盔同聰返左黎-3- 過左一陣 峰都走埋-3- 之後係到打機 我地3個-.- 頭盔好似整緊雞翼-3- 今晚有雞翼食@.@ 聰都走埋-3- 我就去左洗碗,洗衫之後去沖涼-3- 佢地2個訓哂教-.- 唔知幾點有得食飯呢@.@