你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴日去左見工-v- 去左家樂到見-v- 佢請左我-v- 叫我星期6或星期日返工-v- 到時個fd打俾我 同我講返幾點-v- 嘿嘿-v- 又無訓過教啦... 喵... 好勀.. 出左去網吧打機打左成日-.- 好勀丫>.<