你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴 日 返 工 返 到 屋 企 早 就 訓 左-.- 今 朝 返 11 點-.- 不 過-v- 我 訓 過 龍-.- 返 到 11 點 半 我 先 起 身 返 工-.- 岩 岩 先 放 工-.- 再 傾 埋 少 少 野 返 左 屋 企-v- 沖 涼-.- 勀 丫-v- 好 似 好 耐 無 返 工 囉 我 都 -.- 喵-v-