你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
大家仲記唔記得 上星期落大雨??.. 果日紅色雨-.- 出左去地鐵站接人-.- 成身淋濕哂... 返到屋企無理個身.. 屋企人打電話黎 叫我過去接佢-.- 我話 放過我啦=.= 岩岩先返到屋企 我唔想再淋多次-.- 我就訓左囉-.- 琴日食食下飯-.- 終於病鬼左... 都係一樣囉-.- 感冒發燒咳... 唔知幾時會好番 好辛苦-v- 嘿嘿 最重要係 唔好有人逼我食藥-.- 打交都似-.- 唔知道點解依排成日同屋企人罵教 日日都嘈 唉 好煩囉...