你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
今日發生左1樣我唔知話開唔開心既野.. 我踏緊單車-.- 我同架小巴撞左.. 姐係呢-.- 我撞車... 我整傷左隻手.. 個頭有少少痛... 去左將軍澳醫院-.- 搞到好夜.. 搞完之後又要俾老母罵=.= 罵足半粒鍾-.- 灰爆.. 出左藍田搵人-.- 10點半返到屋企-v- 我訓先啦.. 星期四仲要去警局=.= 落口供-.-