你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我諗我都算好彩既啦.. 今次係.. 聽日要出西九龍灣落口供.. 好唔想去落囉.. 我隻右手到依家都仲痛緊-.-.. 部車都唔可以再踏既啦.. 整都煩啦.. 有掛整.. 差唔多成部都唔要得.. 唉.. 聽日老母出黎搵我.. 驚驚..