你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
個個都返工-.- 得我一個無返工.. 好悶丫.. 幾時到我返工丫-v- 我唔知丫-v- 琴日去左人地屋企訓-.- 3點幾打到7點半機-.- 食飯.. 食完飯訓著左囉-.- 訓到今朝11點半左右起左身.. 之後食埋午飯 返左屋企.. 之後無野做出左去踏車-.- 連鎖匙都無帶-.- 依家屋企都無得返t.t