你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好煩丫=.= 成撚日都係咁煩=.= 唉... 都唔知點好囉... 日撚日都咁煩.. 真係唔撚想理囉.. 做人都做撚到你發癲啦.. 你唔癲我都癲啦.. 係唔係先??? 我真係唔撚想再理囉.. 點解一出世就係人?? 我寧願做隻貓囉... 真係唔撚洗俾人煩囉.. 日煩夜煩.. 我真係頂唔順啦 救命t.t