你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
訓 左 好 耐... 唔 係 幾 舒 服=.= 今 朝 早 9 點 先 訓.. 訓 到 3 點 幾 醒 左.. 之 後 有 d 唔 係 幾 舒 服.. 一 訓 就 訓 到 11 點 幾.. 死 啦.. 依 排 成 日 都 病... 唔 知 搞 咩=.= 小 貓 唔 鍾 意 病t.t 招 人 仔 sms-v- 61575601