你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好 煩 好 煩 好 煩 日 日 唔 夠 訓 日 撚 日 俾 人 嘈 住 哂\ . / 好 煩 丫 一 訓 唔 係 電 話 就 有 人 黎 我 屋 企 1 個 黎 完 又 1 個 訓 都 訓 唔 到 唉~.~ 今 朝 4 點 幾 先 訓 到 教.. 7 點 幾 又 俾 人 嘈 撚 醒 左 好 撚 煩 囉 唉