你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
琴 日 出 左 去 酒 樓 食 飯=.= 食 完 飯 去 左 玩=.= 飲 酒 ... 我 飲 到 貓 左=.= 唔 知 邊 個 送 我 返 屋 企... 我 返 到 屋 企=.= 唔 知 做 過 d 咩 黎... 今 朝 俾 人 嘈 醒 左 =.= 話 出 去 幫 個 老 表 打 氣=.= 佢 跑 步 wor ... 熱 到 我 發 癲=.= 太 熱 啦=.= 再 後 咪 又 係 輸 左=.= 都 唔 知 叫 我 出 去 做 咩-.- 今 晚 唔 知 有 咩 做 呢-v- 嘿 嘿