你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
我仲記得你腥左番信過黎俾我.. 話我好泠淡wor.. 無錯我係成認左我係對你泠淡左.. 但係 你有冇諗過邊個當初對邊個泠淡d.. 有時候我覺得.. 我既脾氣令到你好驚我.. 我已經無咩點再發脾氣啦.. 我已經慢慢收緊.. 但係.. 你已經離開左我身邊.. 我覺得好孤單.. 無你身邊我覺得好多野我都做唔到.. 我個人好似飛出左個身體到咁樣囉.. 你知唔知道? 我成個人都好似癲左咁囉係.. 唉.. 細淫.. 我真係好鍾意你囉..