你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
勀.. 好勀.. 再唔搵工無錢既啦.. 好多野都煩緊.. 多數煩都係屋企既事.. 屋企人又要煩我wor.. 又煩我唔剪頭髮丫.. 又煩我唔搵野做丫.. 又煩我做咩當初退學.. 當初係你地要我退學 我先退學既囉-.- 只係識得問佢地拎錢.. 次次同屋企人食飯 屋企人一定問我 你幾時搵野做.. 我話搵緊佢地都要罵 唉.. 我又未夠16歲 我又搵唔到我想做既工 成日都係到罵罵罵.. 真係好鬼煩囉.. 你唔勀姐.. 但我都會勀丫.. 我已經好勀啦..