你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
依 排 都 幾 開 心 啦... 只 不 過 成 日 訓 訓 下 教 都 要 出 街 姐-0- 小 貓 好 想 養 隻 貓 係 屋 企 丫>3< 有 隻 貓 係 屋 企 不 知 幾 好-v- 上 網... 算 啦 都 係 自 己 搵 錢 開 好 過 啦..