你 好 =v= 我 叫 冰 銀=v= 我 msn 係 [email protected] 得 閒 就 加 我 msn 做 個 朋 友 ^^
好勀丫>.< 今日返工.. 我返5點放夜晚1點.. 我仲要未訓過教啦... 好眼訓-.- 係無得訓囉... 今日落好大雨.. 我送左成30幾單外賣... 30幾單-.- 行囉仲要-.- 踩車都好d啦.. 我5點直踩到9點... 隻腳同隻手痛到唔知想點... 依家都仲痛緊囉t.t 嗚.. 2日無訓過教-.- 有可能你覺得我天真啦... 但我係鍾意你 我都無計.. 我都唔想鍾意你.. 但無計啦^^... 唉~.~ 只可以一直係到等你 第6日